Sunday, September 12, 2010

How good if dreams never end...
How good if I'm just dreaming all these times...
How good if everything in this world has a good ending...

我想起哥哥对我说的一句话...
再好的故事,也会有结局的...

最近...
身体状况不大好...
可能时间快到了吧...
或是想太多了...
动不动就会有晕倒的感觉...
有时候,肺还会很痛...
希望是想太多了吧...

在梦界的我...
告诉了我...
过人生不要那么"sook"...
要活得灿烂,人生才会有意思...
And so...
This year start...
I brave a bit ady la...
But...
Just a bit is not enugh...

我很啰嗦吧~
原因是...
[我是我自己,我并不是别人]
[I am Me,I'm not someone else]
所以我的作风会有些跟别人不一样吧...
^^

Yesterday...
I had the same dream again...
那个"我"对我说...
[不要什么都收在心里吧,把一些放出去会好些...
做男人,不能时时都怕这个怕那个...
胆敢去尝试,失败了自然会跌到,然后再用自己的双腿,自己重新爬上来...]
哈哈,那个"我"还比我更加啰嗦呢... =D
Maybe that's why I always think more than other people do...

My Life...
Has been changed upside-down by a person that i met in my life...
我很感谢她...
因为,他把我从一堆烂泥...
变成了一朵花...
我的人生,我的未来...
谢谢他那几句话...
才会有今天的我...

我很希望...
你看到这长篇大论post...
我也希望...
你没看见...
Actually...
私は待ってあなた...

No comments:

Post a Comment